quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

Kata kata Bahasa Jawa Lucu, Mutiara, Cinta, Bijak, Keren(Lengkap)

Kata kata Bahasa Jawa – Orang jawa itu sangat unik dengan perkataannya, banyak orang yang berbicara lucu ketika mendengar bahasa jawa. Maka dari itu saya ingin membuat kata kata dari jawa. Karena saya ingin melihat kamu tertawa lebar.

Balam kaedah bahasa jawa. Bahasa jawa memiliki berbagai macam gaya yang berbeda beda, dan kali ini saya akan menunjukkan kata kata bahasa jawa yang sesuai dengan daerah saya ya guys.

Kata kata Jawa Lucu

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

 

1. pleset sitik

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Becik ke titik ala rupamu.”

Becik ketitik ala rupamu ini ialah sebuah kalimat plesetan yang sekiranya artinya adalah kebaikan hanya terlihat sedikit tapi keburukan adalah mukamu. Memang selalu ada hal-hal baru yang muncul ketika orang Jawa sedang berkelakar, contohnya ya seperti kata mutiara bahasa Jawa yang satu ini.

Memainkan peribahasa jawa memang sangat seru dan juga mengasyikkan. Apalagi kata kata tersebut di ambil untuk mengejek teman dalam konteks bercanda.

2. Wong Gayeng

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Ojo rumongso isoh, nanging yo kudu isoh rumongso.”

Membolak-balikkan kalimat terkadang akan enak untuk didengarkan. Meski hanya satu dua kata saja yang dibalik maka maknanya akan jauh berbeda.

Lihat saja kalimat pada kutipan di atas. Kurang lebih artinya adalah jangan merasa bisa, akan tetapi bisalah merasa. Kalau tidak salah bahasa indonesia “Jangan pernah merasa bisa, tapi juga harus merasa bisa.” Hal ini kita diwajibkan untuk selalu moncoba dan tidak boleh gampang putus asa.

3. Aktor

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

Lakon rabi keri.

Apakah kamu pernah mendengar ungkapan kalimat lakon iku menang keri? Ungkapan bahasa Jawa tersebut memiliki arti bahwa sang aktor akan mendapatkan kemenangan akhir.

Kata kata bahasa Jawa tersebut masih bisa diubah lagi menjadi beberapa versi. Salah satunya ialah mengganti kata menang dengan rabi atau menikah. Jadi tokoh utama akan menikah terakhir setelah semua teman yang lain sudah menikah duluan.

Ya, mungkin terlihat sedikit menyedihkan. Namun, ya lumayanlah buat sekedar bercanda dan tertawa dalam rangka menyembunyikan kegalauan.

Kata kata Jawa Bijak

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

1. Upil

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Ojo dadi pengecut seng penggahane delek nang ngisor mejo.”

Mungkin yang membaca artikel ini sudah tahu upilkan ya. Upil merupakan ingus kering yang mengendap dalam hidung. Semua orang di dunia ini pasti pernah mengupil, hanya saja mereka tidak meletakkannya di bawah meja.

Nah, dari sini kita bisa mengambil ibroh yang sangat bagus, apa itu? Yaitu, jangan pernah menjadi seorang yang pengecut seperti upil yang sembunyi di bawah meja. Jangan cuma mengambil dari jorok nya upil tapi juga ambil ibroh yang bisa di ambil.

2. Kripek Tello

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

Tresno iku kadang koyo ceriping telo. Iso ajur nek ora ngati-ati le nggowo.

Ceriping telo bila diartikan dalam bahasa Indonesia ialah keripik singkong. Rasanya gurih, renyah dan ada rasa manis, gurih, asin, dan aneka rasa lainnya.

Menjaga kesungguhan cinta sama saja dengan menjaga keripik singkong. Jika ceroboh sedikit saja akan hancur dan remuk. Kira-kira begitu yang hendak disampaikan melalui kalimat bijak tersebut.

3. Kerjo Iku Kudu

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

Niat kerjo, ora golek perkoro. Niat golek rejeki, ora golek rai. Ora balapan, opo maneh ugal-ugalan.

Niat bekerja bukan untuk nyari perkara. Niat mencari rejeki, bukan hanya cari perhatian belaka. Bukan balapan, apalagi ugal-ugalan.

Kurang lebih kira-kira begitulah jika kata mutiara bahasa Jawa ini diterjemahkan ke dalam bahasa Indonesia. Yang unik dari kata kata ini ialah irama dan makna yang sangat menyentuh hati. Jika kita lontarkan kepada seseorang, pasti dia akan merasa sakit hati yang mendalam.

Kata kata Keren Bahasa Jawa

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Ojo nganti kenangan dadi alasan ngerusak masa depan”

“Senajan sengsoro nanging ojo iri karo duwene wong liyo”

“Mending aku mundur tinimbang aku ajur mergo sing tak oyak terlalu duwur”

“Kowe ngomong impianku terlalu gede, nanging aku ngeros omonganmu sing terlalu cilik”

“Cukup nyawang kowe sing tak sayang roso kangen iki langsung ilang”

aben dino kegawa mimpi tapi durung biso nduweni”

“Ora ono uwong mulyo tanpo urip rekoso”

“Kadang lathi bisa gawe lara ati”

“Kowe pancen manis nek kowe ora egois”

“Perjuangan ora bakal gawe roso kelangan nek dilakono kanthi tenanan”

“Wes tau kelangan, dadi wedi balikan karo mantan”

“Cukup sing sederhana ora kudu istimewa senajan neng donya amung sementara”

“Trimo meneng ora usah sepaneng mending di gawe seneng-seneng”

“Ojo gawe tresno nek akhire mung ditinggal lunga”

“Roso tresno ora mandang rupo lan bondo”

ompo aku opo onone, tak sayang selawase”

“Soyo duwur derajatmu soyo loro nek kowe tibo”

“Bola-bali aku kalah nanging aku durung nyerah”

“Kuto semarang kuto temanggung, wis siap nyawang malah ora ditampung”

“Aku mek iso moco buku, durung iso moco atimu”

lingo, kiamat ora ngenteni kowe tobat”

“Ojo ninggalke seng tulus kanggo seng luweh mulus”

“Mbiyen loro mergo tibo saiki loro mergo tresno”

“Aku wedi nek katresnanmu medotake kekancan”

“Uripmu koyo wit gedhang duwe jantung tapi ora duwe ati”

biyen awakmu sing dadi alasan dolanan udan, nanging saiki malah kabur kelangan”

“Seng bergincu bakal kalah karo seng berilmu”

“Aku mung biso sabar ngenteni kos sadar, mergo roso tresnoku ora bakal pudar”

“Nek dadi mantan ojo gawe kelingan, senajan sliramu tetep dadi kenangan”

“Ojo seneng seng seksi, mergo seng seksi durung tentu iseh suci”

alam minggu kelabu, seng dadi daksi bisu sliramu ninggalno aku”

“Mending alon-alon tapi seng penting move-on”

“Seng ngroso kuat ojo ngaku hebat, nek durung sempet tobat”

“Ojo sampek nyio-nyio seng wes ono, mergo biso wae koe ditinggalno”

“Jare gawe loro tapi kok wegah ditinggal lunga”

iwas kegowo ngimpi, jebule amung ngapusi”

“Mungkin aku kalah bondo, tapi aku biso dungo supoyo urip biso mulyo”

“Sing terang marai tenang, sing gelap marai khilaf”

“Idaman kui seng pinter ngaji, ora kok malah pinter ngalarani”

Kata kata Cinta Bahasa Jawa

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

1. Awakku lan Sliramu

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Orak golek yank seng Wah, opo menneh seng mewah-mewahan. Wes cukup sing isoh gawe aku bahagia wes Alhamdulillah.”

Tidak mencari yang Wow, apa lagi yang mewah-mewah. Cukup yang bisa buat bahagia sudah Alhamdulillah.

Pada umumnya kata kata di atas sering di pakai untuk di jadikan sebuah caption sosial media, ada pula yang menjadikan sebagai kata kata gombal untuk pasangannya.

Menurut kamu apa yang terlihat unik dari kata kata di atas? Menurut saya, kata kata di atas sangat unik ketika di baca, dari iramanya sampai artinyapun sangat unik. Hal ini yang membuat bahasa jawa sangat unik.

2. Kopi Pahit

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Piye rasane kopimu bengi iku? Pahit koyo perpisahan opo legi koyo kenangan”

Rasa yang kau berikan ini sama rasanya seperti kopi pada saat malam hari. Hal, seperti itu sama saja seperti hidup ini terasa sunyi tanpa hadirnya dirimu. Sekiranya seperti itu.

Kata kata Romantis

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

Kata kata romantis? Menrut kalian kata seperti apa yang cocok untuk di buat kata kata romantis. Uuummttt, kata apa ya? Mungkin kamu sudah tahu bagaimana bentuk kata kata romantis ini, kalau sudah tahu comen ya biar kata kata kamu bisa di masukkan di dalam artikel ini.

Yah, mungkin saya akan memberi sedikit kata kata romantis agar bisa di jadikan caption atau di berikan kepada kekasih kamu. Berikut beberapa kata kata romens djowo yang bikin luluh hati.

“Koe ra mudeng sayangku neng kowe gedene sepiro, kuwi luweh seko sayangmu neng de’e.”
“Kamu tidak tahu rasa sayang aku ke kamu itu sebesar apa? Itu lebih besar dari sayangmu kepada dia.”

“Mung sliramu tansah tak enteni nganti saiki.”
“Cuma kamu yang aku tunggu sampai sekarang.”

“Nak kelingan sliramu, gawe aku ra tau iso turu.”
“Kalau ingat tentang kamu, aku tidak bisa tidur.”

“Aku ra bakal mandek, ra bakal nyerah ngutarakne perasaanku karo kowe.”
“Aku bakal embuktikne ketulusanku karo kowe.”

“Aku tidak akan pernah berhenti membuktikan ketulusanku kepadamu.”
“Aku ra bakal mekso awakmu gawe seneng aku, tapi aku bakal ngusahakne neng koe aku iki ora dolanan karo kowe.”

“Omah-omah itu urusan abot, ora ger masalah nang KUA utowo nyewo tukang rias.”
“Omah-omah itu gawe sak lawase. Berumah tangga itu urusannya berat, bukan cuma tentang KUA atau sewa tukang rias pengantin.”

Kata kata untuk Teman Bahasa Jawa

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Koe biyen sereng dolan bareng ro awak ku, nenging ngopo kok koe ngelalikke aku? Opo mergo koe wes sukses teros lali ro kancamu.”

Kata kata di memiliki arti yang sangat mendalam, “Kamu dulu sering main sama aku, tapi kenapa kok kamu melupakan aku? Apa gara-gara kamu sudah sukses terus melupakan temanmu.” sekiranya seperti itu artinya.

Apa makna yang bisa kita ambil? Janganlah sekali-kali melupakan sahabat dekat dari kecil, karena kita tidak tahu kita akan meminta bantuan kepada siapa lagi kalau bukan sama teman kita.

Kata kata gokil Bahasa Jawa

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

Tenangno pikirmu. Ayemno atimu. Gusti Allah mboten sare.

Buat yang lagi banyak masalah, kayaknya butuh banget baca kata kata lucu bahasa Jawa ini. Ia mengingatkan kita kalau ada masalah, berpikirlah tenang dan jangan kalut. Karena Tuhan akan menurunkan bantuannya.

Tapi bantuan Tuhan juga nggak bakal dateng dengan sendirinya dari langit kalau kamu nggak meminta dan nggak berusaha. Jadi kalau ada masalah, daripada melamun jadi tambah sedih, mending berdoa, bekerja, dan berusaha, oke?

Kumpulan Quotes Jawa

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

1. Cah Cinta

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

 

“Sing mbiyen perhatian lan ngomong sayang tapi nyatane malah ninggalno kenangan, piye kabare?”

“Mergo noleh mburi iku gawe ndadekno pelajaran, uduk gawe balikan karo mantan”

“Ora golek yang Wah, opo mahen sing mewah-mewahan. Cukup sing iso nggawe aku bahagia wes Alhamdulillah”

“Luwe? Mangan. Ngelak? Mgombe. Kesel? Bosen? Ngomong. Ojo moro –moro ngilang opo maneh pas lagi sayang-sayange”

“Siklus cintamu, isuk mangan tempe bengi ngombe sus, biyen nglarani de’e saiki nglarani aku”

“Dolan nang paris nyasar nang Portugal, janjimu tok sing manis jebule mbok tinggal”

“Tuku sawi keliru merico, cedak wes suwe eh mung dianggep konco”

“Yen ono tanwin ketemu ba’ dadi iqlab, yen ono aku ketemu awakmu insyaallah dadi ijab”

“Ciye sing jare sayang, tapi mung ngekek’i harapan ora ono kepastian”

“Becik ketitik ala ketara, neng ngarep apik neng mburi nikung konco”

“Opo aku kudu dai Via Vallent? Ben iso diceluk sayang”

“Mending lemu pencinta kuliner, daripada kuru pencinta pacare uwong”

“Piye rasane kopimu bengi iku? Pahit koyo perpisahan opo legi koyo kenangan”

“Awakmu berubah, dan aku kangen awakmu sing mbiyen”

“Nek awakmu mek main-main mending orang usah ngekek’i harapan mulai awal”

“Saiki wes ora jama putus mergo bosen, saiki kui jamane hubungan langgeng lan ora tukar-tukaran”

2. Cah Galau

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

“Percuma nang kene ngenteni chatmu, tibakne chatku mbok bisu”

“Sayang awakmu kudu lara ati sek to?”

“Opo susah e ngekek’i kabar? Aku penting ora sih gawe awakmu”

“Ora mbok wehi kepastian ora popo, tapi ojo salahno nek aku di jupuk wong liyo”

“Ojo kuatir aku wes siap ganteni abahmu, njogo awakmu lahir lan batinmu”

“Sugeng dalu gadis pujaanku, cepet peka yo, ojo kesuwen mengko aku dijupuk wong liyo”

“Sepurane aku uduk hansaplast. Dibutuhno pas luka, terus pas waras lukamu langsung dibuwak”

“Sugeng enjing aku kangen awakmu, dadi kapan kene iso ketemu”

“Nek tenanan sayang masio akeh rintangan mesti tetep bakal merjuangno lan mertahanno, nek tenan sayang loh”

“Intine nek ora serius ojo ngekek’i harapan. Ati iku ibarat piring sekali mbok pecahni ora iso utuh meneh”

“Jenengen ae sayang, yo wajar nek nyocot nang awakmu, engko nek aku wes ora ngereken jare sulapan”

“Perkoro ati njalukku mung siji, tolong ojo lunga sak enakmu dewe nek aku wes nganggep awakmu iku berarti”

“Hubungan iku ora kudu mewah, sing penting akhire iso sakinah, mawadah, warahmah”

“Es krim masio adem tapi sek enak di pangan, lha nek sifatmu sing adem kok yo rasane menyakitkan”

“Aku ngono opo? Mung ijo-ijone bakso, nek arep ndek pinggirmu terus mbok buwak”

“Seenggak’e masio awakmu ora cinta aku tulung regain perjuanganku”

“Nek awakmu nduwe pacar sing nyempetno mbales chatmu pas lagi main mobile legends, pertahanno”

3. Omonganne Wong Djowo

quotes jawa, gambar kata kata jawa, jawa, tulisan kromo, caption jawa, kata kata, caption, instagram caption

 

“Mangan kupat dicampur lontong, cintaku berat karo bojone uwong”

“Sakeng suwe nge-jomblo oleh sms teko operator langsung dibalesi, dapat nomor aku dari siapa”

“Aku lemu koe gak setiap gak opo-opo, soale nek aku sing kuru tur langsing aku sing gak setia karo koe”

“Entok koe aku janji ora bakal nakal maneh, kecualin nakalin koe”

“Udane awet cah, koyo awakmu nek nyocot gak leren-leren”

“Kalau cintamu gak dibales cobo kirimen ulang, sopo ngerti sing maui kepending ning nduwur pring”

“Terlalu sibuk nguber rondo nganti ra sadar bojone dewe ditikung tonggo”

“Apa kabar tukang paido, sudah maidokah kalian hari ini?”

“Nek onok sing goleki aku omongi aku ono njero toples, lagi curhat karo rengginang”

“gausah tekok kapan aku nikah, engko pas tak wehi undangan nikah koe mesti bingung meh teko karo sopo”

“Bahagia iku pas gae awakmu guyu ngakak-ngakak nganti pilek, bajur umbelmu meler-meler nganti kelet”

“Udane deres, awake lemes, klmabine teles, duite ludes”

“Ldr-an marai sedih lan kangen abot nek pas lagi sinyal lemod opo maneh pas lagi video call-an, menyambungkan 15 menit dan pada akhirnya terputus”

“Tak turu sek nek kangen nyusulo neng kamarku, ra tak kunci lawange”

Penutup

Apakah kamu sudah menemukan kata kata yang kamu cari? Itu tadi ialah kata kata yang sudah kami siapkan untuk kamu jadikan caption atau kata kata yang ingin kamu sampaikan kepada seseorang.

Terima kasih sudah mencari di sini, jangan lupa untuk share di media sosial kamu dan comen di bawah.. oke.

masak sudah baca tidak mau comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.